zondag 8 mei 2016

Happy Motherday in heaven!



My Beloved Mom, My guardian Angel.
Thank you for keeping watch over me from above,
Your love, your touch, your sacrifices are etched.
Deeply in my memory, in a special place upon my heart.
You're never gone, your sweet presence stays.
We'll meet in heaven someday, we'll embrace and never be apart again.

Till eternity....

Je was niet alleen een liefhebbende Moeder, maar ook een geweldige Oma en fantastische Vrouw. Moederdag stond voor jou in het teken van liefde, dus samen zijn met de mensen van wie je hielt, je laten verwennen met knuffeltjes en cadeautjes. Ik denk vandaag iedere seconde aan je. Heb zojuist een kaarsje aangemaakt voor je in de kapel, een plek die jou rust gaf en de enige plek waar ik mij kan terugtrekken en constante verbondenheid voel. Ik mis je mam, maar vandaag in het bijzonder!

Happy Mothersday in heaven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten