maandag 27 juni 2016

Doei Blog!

Dit is mijn (voorlopig) laatste blog. Laat de pagina open, mocht ik er ooit nog behoefte aan hebben kan ik hier weer schrijven maar ik merk dat nu het traject echt begonnen is, ik er minder behoefte aan heb dingen te delen.

Heb ook het gevoel dat als ik teveel deel ik misschien als een zeur word gezien en als ik te oppervlakkig zou zijn als ijskoningin. Daarnaast denk ik dat de drempel om daadwerkelijk te vragen hoe het met me is hoger gemaakt wordt, omdat ik hier alles al plaats. De mensen die dicht bij me staan weten toch wel hoe het met me gaat.


De weg om mijn droom te realiseren is niet alleen maar rozen geur en maneschijn. Tja, vrouwen en hormonen he ;-) ! Maar alles voor het goede doel, mijn doel. Kan niet wachten tot ik de Jackpot in mijn handen heb.

Iedereen bedankt voor het lezen, ook de onbekende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten