woensdag 15 juni 2016

Lieve ongesteldheid waar blijf je?

Dinsdag 14 juni...
Als de wekker gaat is het eerste wat ik denk 'Finally, the biggest journey ever begins!...'. Er zijn nu 28 dagen verstreken na mijn vorige menstruatie. Na maanden wachten is het dan zover, eerst eitjes kweken voor andere vrouwen met een kinderwens en dan de mijne vervullen. Als ik voor 18 uur helderrood bloed heb mag ik vandaag mijn eerste injectie zetten. Ik ben altijd strikt op tijd, dus waarom vandaag niet? NOU daarom NIET.. Op het werk tig keer naar de wc geweest, maar geen druppel bloed te vinden. In de avond heb ik nog stille hoop, dan weet ik dat ik morgen mag beginnen, maar helaas.... niks nada nopes!

Woensdag 15 juni...
Om 7.15 uur gaat de wekker, hoopvol ga ik naar de wc, maar helaas... weer niks.. De meeste vrouwen vinden de menstruatie een verschrikking, ja ik ook.. ben er altijd doodziek van en ben hem liever kwijt dan rijk.. Maar nu? Please.... ik wil niks liever, lieve ongesteldheid, waar blijf je? Ik blijf hoop houden dat er voor 18 uur iets is, maar helaas. Waarschijnlijk ben ik er toch teveel mee bezig en blijft hij daarom uit, maar ja hoe laat je zoiets los? En voor de mensen die verder denken... Nee ik kan niet al zwanger zijn, uitgesloten, punt uit. Ik pas wel op, dadelijk ben ik van de verkeerde zwanger, weet je wat dat zaad gekost heeft? Moet binnen 7 dagen 700 ballen betalen en dat voor 3 rietjes. Zie je het trouwens al voor je? Heb natuurlijk geen idee hoe de donor eruit ziet, maar als mijn kind na de geboorte de uiterlijke kenmerken van X heeft heb ik toch een vet probleem. Ze hebben me bij de kliniek verteld dat ik op moet passen met gemeenschap (jaja, das politiek correct he!), terwijl ik het hier netjes probeer te houden belt mijn zusje op met de vraag of ik toevallig nog geneukt hebt.. Oeps.. Tja, we nemen in de familie geen blad voor onze mond. Ik heb vorig jaar een verhaal gelezen over een vrouw die het hotel in Egypte aanklaagde, haar dochter zou onbevlekt zwanger geraakt zijn van verdwaald zaad in het zwembad water. Moet niet gekker worden wil ik zeggen, maar als ik zwanger zou zijn, moet ik het hotel op Tenerife ook maar aanklagen voor onbevlekte bevruchting, want uhhh, ik weet van niks. Flauwekul natuurlijk, back to serieus... Vol positieve energie op naar de morgen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten